Wednesday, February 2, 2011

020211 :))

ari ini adlh hary terakhir 7th batch secara berjemaah keluar ke CITY SQUARE..:)
bole di katakan ramai jgk lah yg menghadirkan diri pada hari ini:)
terima kasih kpd yang hadir :)
aku happy sbb aku dpt jumpa INTAN yg sgt dirindui :)
then dpt jupe NADIA yg akn ke MUAR nty... sy akn rndu awk NARD :(
smpai2 saja sy jupe PIQA di depan popular...
then tros pegi ke tmpat movei dan di situ lah sy bertemu dgn ABANG BOTAK sy :)
hari ni last jupe dia..tgok movie cte GREEN HORNET.. sgt klakar :)
haha...berdekah je dlm tu :)
after tgok movie..kami pergi ke KEBAYAN, KOTA RAYA :)
pegi mkan...:) raez dan bdk gemok yg order kan kami mkanan...tbe smpai nasi ayam penyet yg aku katakan tdk pernah mkan before smpai di kebayan...si gemok blikan dan suroh sy mkan..:)
mkan je lahh kan..demi bdk gemok..:)
kemudian...
dtg pula lagi satu geng yg dianggotai oleh
-piji
-tencho
-soleh
-intan
-akim
-ayos
mreka dtg serbu meja kami dan dgn sgera air2 kami diambil dan dihirup dgn slumber nya :)
bialahh..itu lah kenangan kami semua pd hari ini..:)

for my GEMOKK :)
saya sayang awk sangat2..tp mse dah nk blik..awk spoil mood sy sbb awk smoke dpn sy..sy xksh awk smoke tp jgn dpn sy :((
sy sndiri xsgop tgo org yg y syg smoke dpn sy..:((
sy tersentak bila nmpk awk sdg buat bnde TU..:((
sy bru nk ajk awk teman sy..bila sy nmpk awk bt tuhh..sy tros ajk peah yg teman sy :((
sy teramat syg awk..nnty msty sy rndu awk...
tak de spe yg nk nyanyi untk sy...nk dating dgn sy..nk blnje sy air :)
nk maen surat dgn sy..:)
sy akn rnduu semua tuhh :((

untuk piqa...
shaa syg piqa sgt2 !
lpas ni kat spe lah aku nk kongsi masalah lg..intan pon da tgglkan aku..ni kau dgn mai pulak..:(
sedih...:(
nnty kita jupe lg tauv !
jgn lupe kat aku yg comel ni tau :)
take care :)




love,
SHAA

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home