Saturday, December 25, 2010

gonna miss all of you !

cerita dibuka:
ahaa...18 februari 2008..aku didaftarkan di mrsm pontian..aku telah di masukkan ke kelas sheffield ataupun 04..kat situ lahh aku kenal dengan kawan2 aku..seramai ehhee..brape aku xigt,,haha..aku ditetapkan dalam homeroom MAHABBAH yg di nasihatkan oleh PUAN SITI ZAHARAH yang baru menimang cahaya mata nya iaitu puteri ALYA DALILA..tahniah :) okey..berbalik kpada kisah ku...stelah menjalani khidupan bersama selama 2 tahun..segala duka dan suka di kongsi bersma..kasih syg antara kami sgt kuat..samppai lahh form 3..kami terpaksa di pisahkan kelas..ak shja seorg diri di 01..02 : NANNY, BIHAH, AIEN, MAI, PIQA, GIHAH..03 : INTAN DAN EIKIN..04: NINA, ZAI, TYRA..05 : PEAH, IERA, IEKA, AMAL :) ape ape pon..walaupun kita dipisahkan..kita tetap rapat..REHAT sme2..duduk dalam surau pun tetap bersama..bila da dkat 01..aku rpat bersma ANDHA.. kalau masalah andha dgn dinie.ade jgk diceritakan kat aku..psal msalah aku dan fami or lalat aku crita jgk kat andha..dah satu IRP..if sirap pon dikongsi bersama :)
im gonna miss you andha...bila dkt dgn pmr aku rapat dgn intan..ape ape kongsi dgn dia..dan piqa jugaa..mighty pon kita selalu bersama..hee..:) dan intan yang tolong aku dgn lalat :)
terima kasih kawan :) aku SAYANGGGG kau lahh.. msty aku akn rnduuu kau.. :(
take of yourself..untuk budak 04 yg xdpt smbung...korg jge dri..aku syggg korg...! jangan putus asa yaaa..chaiyok2 :) !
i love you all...!



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home