Saturday, December 18, 2010

5 ?

5 hari lg ?
oiyaaaaa..seram jugaa yaa...huhu...smakin hari smakin dkt dgn tanggal 23 disember..ape boleh buatt..cuma mnunggu dan bertawakal shajaa..hari itu akn dtg jugaa..lagi menghitng lg takot lahh kita menghadapi hari itu..kita sehrusnya bersdia drpd saat kita habis last paper..krana kita telah mlakukan ape yg temmpu pada hari peperiksaan di jalankan..:)
ape ape pon..aku mengharapkan yg terbaik utk semua pelajar tgkatan 3 mrsm pontian...biar itu sbagai bukti kita juga seorg pelajar yg boleh bejaya kpd guru2 yg telah memandangkan remeh thdap pljr form 3 2010...


bukak crita laen pula..sy skrg okey dan hepi shaja brsma org yg mmg tlah mencuri haty aku stelah sekian lama dia mncuba..:)aku happy dgn PENCURI itu..dia bukanlah PENCURI yg jhat..dia sgt baik dan menghargai ape itu tuutt..di usia sbegini mmg lahh kita tdak boleh terlalu berharap pd cinta..tp aku berserah kpd Allah yg Maha Berkuasa..Dia yg berkuasa mnntukannya ..aku hanya mmpu merancang :)


sekarang aku tgh mmikirkan AZAM 2011..
mmndgkan tgl beberapa hary shajaa lg 2011 akn tiba...
akan ku rangka kan pada next post yeaa :)



love,
shaaa

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home