Saturday, December 11, 2010

bukit merah :)

whoaah..
sekarang aku berada di lakefront villa di bukit merah laketown resort :)
pergi holiday untk thon 2010..sgt memenatkan..hari ini ary sabtu..aku pegi ke waterpark dan berendam bagai ank badak yg sgt suke akn air :)
haha..naik segala slide yg ade...haha..main terbalik kan org pnye boya..*mendengki saje
last2 aku pon jatoh..habis luke di siku sbelah kanan..sgt sakit ya,.
haha..dr pkol 10.30 aku start mndi shingga pkol 5 ptg..sgt lamee yeee...
haha...

emmmm...sekarang aku rsaukan tntg kputusan pmr pule yeee
adooooiiii..
ya allah, kau kurniakan lahh semua pelajar tigkatan 3 mrsm pontian mndpat keputusan yg cmerlang dlm pmr..aminnn...
takot + seram ..
huishh..berdoa lah byk2..inshallah..
8 A ! 8 A !
AMINNNN...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home