Sunday, November 28, 2010

morning malaysia :)

arghhh!!!!
selamat pagi makhluk bumi :)
pada pgi yg mulai ini..
aku sakittt badan :((
huarggghhh!!!
ni yg bnci nihhhh...haha..ape2 pon smlm sgt gumbira di haty ini...
DIA jnji nanti dia nk lamar aku...:))
feel like flying yawww...:)))
he ask me to wait for him..n he will propose me as his wife...is that true honey ?
yaa..I WILL WAIT FOR YOU :))

kisah antra aku dan fahmi..aku harus lupekan..memandangkan dia happy dgn PMPN itu..aku harus trme..mgkn kmi ditakditkan hnya untk sementara...
aku redha dgn itu..tp aku harap..yg kedua ini..iar lah berkekalan...
thun dpn pon xtahu ape nsib kteorg..sme mktb atau tdk..itu belum pasti lg..biar lah aku smkin jaoh dgn fahmi..jd aku dpt lupakan kngn kteorg..memaafkan mmg tgggjwb aku..
tp kesannya ttp di hati aku...

anyway,,,
aku skrg pon enjoy with my life....
and my target is 8A's :))

aku nk blaja pndai2..smpai oversea..dan mnjd seorg doktor :))
DR.SHAFIQAH:))

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home