Sunday, December 11, 2011

tgb vs ptn. ?

hai hai hai..
tgok2 kat tajuk ats tuh.. tgb vs ptn... anda semua rase mne lg hebat? saya rse ptn lg best keranaa......
saya sayang kawan2 saya dekat ptn.. dkat tgb sayang jgk. but its differen kan kawankawan.. mybe kte lbih lame knal dkat ptn compared to tgb kan.. sya rndu zaman form three sy tau.. form thre la sgt best kann... zaman kte sme sme berjuang utk lapan A... zaman kte satu batch mule unite.. mule mule semua ta nk rombak klas kan. tp last last kte semua makin rapat kan... its so sweeett babe * haaha.. skrg kat tgb sgt laen.. homeroom pon ta rapat sgt ta mcm kat ptn.. homeroom mahabbah sgt kuat ikatan kasih sayang nye :)
piqa, aku, peah, jihah, nina, ciken, amal, biha, faris, awe, hafiz, izzat, adha, paan. kteorgu sgt rapat..slalu pg umah ckgu zaharah kan..masak sme sme..
mmg best la.. ckgu omroom sy dkat tgb sgt ta best.. ta mcm ckgu.. tgb mmg laen.. cr blaja dia.. mybe skrg lbih kurg kot dgn ptn.. sbb skrg kan ptn dah lain..
lg bberapa ari saya da nk naik form five.. mcm ta pceya je.. cpt eh.. haha.. saya syg awak2 semua tau yg kat ptn dulu.. saya teringin nk jpe awk semua lg... nnty plan plan lah reunion utk batch kte eh..
k lahh..
doo

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home